قصه از کجا شروع شد؟

«راهبردهای گردشگری» با یک کانال تلگرامی آغاز شد.
با یک صفحه در اینستاگرام ادامه یافت و حالا با یک سایت اینترنتی اهدافش را دنبال می کند.
«راهبردهای گردشگری» رسانه ای است که قرار است از این پس به بررسی نقش مدیریت استراتژیک در  گردشگری بپردازد.
مدیریت آنقدر مهم است که بیشتر چهره های شاخص گردشگری دنیا، متخصصان علم مدیریت هستند.
آنها توان مدیریتی خود را با دانش گردشگری در هم آمیخته اند و راهبردهای نوینی در گردشگری خلق کرده اند.
ما نیز در «راهبردهای گردشگری»، همین کار را کرده ایم. ما دو تخصص گردشگری و استراتژی را در هم آمیخته ایم تا همسو با جامعه جهانی به بررسی راهبردهای نوین گردشگری بپردازیم. 

انتخاب استراتژی که از آن به راهبرد تعبیر می شود، به زبان ساده به کارگیری روشی است که فعالیت شما را از دیگران متمایز می کند.
دنیا دیگر پذیرفته است که توسعه، بدون استفاده از استراتژی های متمایز و خلاقانه ممکن نیست حالا اگر پای توسعه پایدار به میان آید استراتژی بسیار فراتر از راهکارهای ساده مدیریتی است.
توسعه پایدار در نهایت باید به حفظ زمین برای تمامی ساکنانش منجر شود.
رقابت برای حفظ زمین، رقابتی ساده نیست.
چنین رقابتی نیاز به دانایی، بینایی، توانایی و نوآوری دارد.
با ما در این سایت همراه باشید تا با هم پا در دنیای استراتژی های نوین گردشگری بگذاریم.
ما برای حضورمان در این مختصات دلیل داریم. دلایل ما پاسخ چهار پرسش زیر است.
پاسخ هایی که در همین سایت برایتان خواهیم گفت.

– ما اینجا چه می کنیم؟
– چه شد که «راهبردهای گردشگری» خلق شد؟
– چه چیزی در این صنعت نبود که ما خواستیم با آمدنمان آن را بوجود بیاوریم؟
– ما چه می خواهیم به این صنعت بیافزاییم؟

اینها پرسش های استراتژیکی است که هر انسانی در آغاز هر مسیر جدیدی باید از خود بپرسد.

 

 

 

تلفن برای تماس های ضروری: ۰۹۳۰۵۱۶۵۸۵۶
ایمیل: iranstratourism@gmail.com

هومن یوسفی
سیاست گذاری و برنامه ریزی وب سایت

کارشناس فناوری تکنولوژی
کارشناس ارشد مدیریت برنامه ریزی استراتژیک
متخصص در حوزه امنیت اطلاعات

حمیرا محب علی
سردبیر و مدیر محتوای سایت

کارشناس ارشد برنامه ریزی گردشگری
راهنمای طبیعت گردی
نویسنده، روزنامه نگار و شاعر کودک و نوجوان

بستن